Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գաստրոնոմիական մտածողություն

Գաստրոնոմիական մտածողություն
04.06.2024 | 11:33

Իշխանական քարոզիչը քարոզչական աղբանոցով օրերս խոսում էր, թե ընդդիմադիրներից մեկին տեսել է ռեստորանից դուրս գալիս, ու դրան հավելում, թե՝ կուշտ մարդը ո՞նց կարող է ընդդիմադիր լինել։

Այ սա է սրանց պատկերացումը։

Իսկ իրականությունն այն է, որ սոված մարդը չի կարող ընդդիմադիր լինել։ Նա քանի իր փորահացի հարցը չի լուծել, ուրիշ բաների մասին մտածելու ժամանակ ու հավես չունի։

Բորիս Մուրազի

Դիտվել է՝ 2579

Մեկնաբանություններ